Kosár

Az Ön kosara üres.

Át nem vett csomagok

Kedvesek, Nagyon örülök, hogy sokan vásároltok nálam, sok visszatérő vásárlóm van. Igyekszem a lehető legjobb teljesítményt nyújtani, hogy elégedettek legyetek az áruval, a csomagolással. Tudom, hogy néha sajnos becsúsznak hibák, de igyekszek mielőbb korrigálni ezeket a hibákat, és igyekszek tanulni is ezekből az esetekből, hogy lehetőleg ne forduljanak elő hibák.

Közel öt éve működik a webáruház, és bár sokan panaszkodtak a webáruház tulajdonosok közül, hogy visszamennek a csomagok, nálam ez nem volt tapasztalható, a tavalyi év végéig összesen három ilyen csomag volt, ami 4,5 év alatt igazán nagyon-nagyon jó dolog, azt jelentette számomra, hogy szeretitek a webáruházamat, becsülitek a munkámat, és ez nagy öröm volt számomra.

Most mégis szeretnélek tájékoztatni Benneteket, hogy egy nagyon szomorú tendencia indult el webáruházamban. Egészen rövid idő, körülbelül másfél hónap alatt a harmadik utánvéttel rendelt csomag érkezik vissza hozzám, mert a megrendelő nem vete át többszöri értesités ellenére. 

Sajnos, ez azt jelenti, hogy nekem ki kell fizetni az oda-vissza szállitását a csomagnak, meg nagyon sok időt is elvesz, hiszen először összeszedem az árut, becsomagolom, amikor visszaérkezik, akkor előveszem a rendelést, kikeresem a cikkszámokat, és visszarámolom az árut.

És azt is jelenti, hogy aki nem vette át a csomagot, az elkövetkezendő időben kizárólag előre utalással tud rendelni nálunk. 

Tudom, hogy sok minden közbejöhet, de a postaautomatában/postapontokon 5 munkanapig őrzik a csomagot, küld a posta értesitést. 

Természetesen megértem, ha mégsem kell az áru, de van lehetőség arra, hogy egy irásos lemondást küldjön, aki meggondolta magát, ez esetben nem küldöm el a csomagot. 

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. 

 

További hírek